Recent ben ik voor de 1e keer bij Margriet geweest. Ik ben erg tevreden over het resultaat. Margriet is professioneel en efficiënt. Ze heeft mijn oude BIAB verwijderd en nieuwe FIAB aangebracht. Heel veel keuze qua kleurmogelijkheden en een zeer nette studio.
Debby•almost 3 years ago
Verified review
Show venue reply...
Margriet, zet prachtige nagels, werkt zeer nauwkeurig en is een hele fijne lieve dame.
Je voelt je er welkom 🤗
Zeer tevreden!!!
Erna Haren
Erna •almost 3 years ago
Verified review
Show venue reply...
Helemaal blij met mijn nieuwe nagels!
Berber•almost 3 years ago
Verified review
Eerst even wat aftasten over en weer maar daarna was het ijs snel gebroken en werd er niet alleen gelakt maar ook vakkundig gerepareerd! Had ik nog niet eerder meegemaakt. Klasse!