De styliste was aardig, maar de manicure was niet wat ik gewend ben. Ze deed mij een aantal keer pijn. En ik zat heel lang met m’n nagels te soaken , terwijl zij weg was. Nu hebben mijn nagels door t ruwe behandelen losse velletjes en mijn pink was bij de nagelriem rood en opgezwollen. Ik maak dit moraal
Nooit mee en laat niet zo snel een review achter. Maar vond dit best jammer omdat ik het nooit eerder in de salon heb meegemaakt bij de andere medewerkers.
Treatment by Naomi 🇬🇧•Manicure
Sha•4 months ago
Verified review
Vond het een fijne behandeling, zij luisterende voelde me gehoord en het resultaat was precies waar ik om gevraagd had , heel fijn en het voelde goed 🌸
Treatment by Mariette•Pedicure
José•4 months ago
Verified review
Super geholpen altyd leuk praatje en heerlijk bakkie cappuccino
Treatment by Silvia•Hard Gel Extensions & Overlays
Jeannette•4 months ago
Verified review
Fijne nagelsalon. Heb in Spanje mijn nagels laten doen en daar een allergie aan overgehouden. Hier werd snel en adequaat op gereageerd! Was echt top!
Treatment by Silvia•Hard Gel Extensions & Overlays
Hannelore•4 months ago
Verified review
Perfecte wenkbrauwen, zoals altijd. Super blij mee