Ik heb het heel fijn ervaren en mijn gezicht ziet er nu al geweldig uit rimpels zijn wat zachter om te zien
Ineke•over 1 year ago
Verified review
Heerlijke ontspannen behandeling in een prachtig pand.
Mijn schouder en nek voelen daags erna nog steeds veel beter
Bart•over 1 year ago
Verified review
De ontvangst was fijn en gezellig, de salon is mooi. Kreeg goede uitleg over de producten en na de behandeling zag mijn huid er weer tiptop uit. De verwarmde stoel is ook erg fijn
wendy•over 1 year ago
Verified review
Mijn voeten zijn heel goed gedaan 👍
Ineke•over 1 year ago
Verified review
De duo behandeling was erg fijn! Liesbeth is heel kundig en let goed op wat je huid nodig heeft. De sfeer in het pand is heel aangenaam. We hebben enorm genoten van de behandeling!