Erg vriendelijk/gastvrij ik kom hier graag weer terug.
Roos•over 10 years ago
Verified review
Het was een goede en gezellige behandeling en mijn nagels zien er super uit. Ze geeft leuke adviezen en laat je in je waarde. Ronduit Top!!
Ina•over 10 years ago
Verified review
Erg tevreden.
Jeannette•over 10 years ago
Verified review
Het is een hele verzorgde, nette beautysalon. De ontvangst is altijd heel hartelijk met koffie/thee e.d. De behandeling zelf is super! En niet te vergeten de prijs kwaliteit verhouding zijn top!
Annekee•over 10 years ago
Eerst telefonisch contact gehad, ivm de tijd van de afspraak, prettig!
Daarna een uitstekend advies over de behandeling. Mijn nagels zijn nu al opgeknapt, dat belooft wat! Ik blijf komen ...