Fijne,kalme sfeer en de klant is koning! Dit was mijn eerste keer en ik kom zeker terug!!
Nicole•about 11 years ago
Verified review
Super goede salon, gezellig, echt huiselijk gevoel en super blij met mijn shellac pedicure! Zal ik terug komen zeker weten!
Charlotte•about 11 years ago
Verified review
Mijn moeder heeft de speciale behandeling gehad en heeft erg genoten. Had alleen de dag erna wel een mega-geirriteerde huid door het harsen van de wangen (wat eigenlijk direct na de behandeling al zichtbaar was).
Corien•about 11 years ago
Verified review
Een hele fijne salon waar ik graag terug kom. Ik kwam er met prachtige nagels op handen en voeten vandaan, klaar voor mijn bruiloft!