Ik laat me door niemand anders knippen dan door Mima van Beauty to Go.
Altijd goed, iedere keer weer een belevenis.
Anonymous•over 10 years ago
No nonsense, goede prijs, uitstekende kwaliteit, humor en goed gesprek. Of geen gesprek, wat je liever hebt. Toehankelijk. De kans dat je niet terug wil komen is nihiel. Cheers!
Anonymous•over 10 years ago
Super service en ambiance. Compliments voor de eigenaress en haar team!! Ik kom hier al jaren en altijd ben ik heel tevreden.
Anonymous•over 10 years ago
Super leuke salon, persoonlijk en uitstekende service! Mima is een super gastvrouw en op z'n Rotterdams altijd in voor een babbeltje!
Anonymous•over 10 years ago
Beauty to Go is een super leuke en vooral huiselijke salon. De mensn die hier werken zijn professioneel en nemen de tijd voor je. Ze kunnen allen super goed knippen, stylen, verven voor een goede prijs. Zelf kom ik hier al jaren en geef altijd iedereen het advies om naar Beauty to Go te gaan!