I really enjoy getting a haircut here, it has been my 3rd time now and I never want to go anywhere else. Very friendly, good conversation and always a beautiful cut❤️
Styled by Mima•Men's Haircut
Lisanne•over 2 years ago
Verified review
Altijd top! .
Men's Haircut
rebanna•over 2 years ago
Verified review
Altijd top bij Mima. .
Styled by Mima•Men's Haircut
rebanna•over 2 years ago
Verified review
Fijne ervaring met mima altijd. Luistert goed naar wat je wil en zou niet vriendelijker kunnen zijn.
Styled by Mima•Men's Haircut
Naomi•over 2 years ago
Verified review
Ik had een afspraak met mima, maar die was bezig met iemand anders. Daarom werd ik geknipt door een ander, die met 'bijwerken' blijkbaar een ander kapsel heeft begrepen. Slecht geknipt, nooit meer terug.
Er stond wel goede muziek op.