Zoals altijd weer een fijne gezichtsbehandeling gehad. M'n wenkbrauwen ook weer in perfecte vorm en kleur. En niet te vergeten lekker ontspannen bij de heerlijke nek- en schoudermassage.
M.K.•about 4 years ago
Verified review
Heerlijk ontspannen in jouw warme stoel. Daar ben je soms echt aan toe.
Bedankt Heike
M.v.•about 4 years ago
Verified review
Fijne behandeling, je legt alles goed uit en geeft veel tips om thuis mijn huid goed te verzorgen.
J.S.•over 4 years ago
Verified review
Wat voel ik me heerlijk verwend m behandeld te worden op een verwarmde massagestoel. Zo kan het ook!
O.T.•over 4 years ago
Verified review
Ging helaas niet door. Jammer deze automatische gegenereerde mails er niet uitgehaald zijn!!