Ik kom al jaren met heel veel plezier bij Heike!!Ze is goed in haar vak en ook altijd gezellig!Ook heeft ze altijd een luisterend oor als het nodig is.
Denise•7 months ago
Verified review
Superblij met het resultaat! Mijn wenkbrauwen zijn prachtig geverfd en weer perfect in model gebracht, precies zoals ik het wilde. Ook mijn bovenlip is netjes en zacht geharst. Heike heeft dit echt super gedaan: rustig, zorgvuldig en met oog voor detail. Ik voel me weer helemaal verzorgd. Absoluut een aanrader! ✨
Sanne •7 months ago
Verified review
Was weer heerlijk
Tineke•7 months ago
Verified review
Was gezellig , ogen zien er mooi uit
Corinne•7 months ago
Verified review
Gezellige en kundige dame. Ben benieuwd naar onze volgende afspraak.