Heerlijke behandeling gehad (mini facelift). Alles werd goed uitgelegd. Dit was een heerlijk me-time moment en zéker voor herhaling vatbaar bij deze salon.
Chantal •6 months ago
Verified review
Professioneel
Malou•6 months ago
Verified review
Prettig, informatief, professioneel!
Dankjewel,
Ik kom zeker terug.