Zo fijn om hier behandeld te worden. Zeer professioneel en erg aardig. Ik en mijn dochter hebben keratine behandeling gedaan, wenkbrauwen en epileren. Super resultaat, betrouwbaar en de prijs is de beste wat je kan krijgen in Deventer en omgeving. Dank jullie wel dames!
Lisa•about 1 year ago
Verified review
Helemaal blij met mijn wimpers
Danique•about 1 year ago
Verified review
Luistert altijd naar de wens van de klant. Hier een tevreden klant!
Sha •about 1 year ago
Verified review
Fijn dat er werd verteld wat er werd gedaan. Rustige omgeving en aardig personeel.
Sydney•about 1 year ago
Verified review
Zoals iedere keer nog .vriendelijk en goed advies en behandeling