Voor het eerst mijn wenkbrauwen laten epileren en verven. Superblij met het resultaat. De dame die mij heeft geholpen is ontzettend perfectionistisch, vandaar ook het mooie resultaat!! Bedankt! En ik kom zeker terug!
Cynthia•over 2 years ago
Verified review
Heerlijke behandeling!
Carmen•over 2 years ago
Verified review
Hele fijne en gedegen behandeling. Vakkundig uitgevoerd. Ik voel me weer als nieuw en kom zeker nog eens langs
Yvonne•over 2 years ago
Verified review
Heb het voor het eerst laten doen heel blij mee en zeker voor herhaling vatbaar. Super aardige vrouw die het doet. Wens haar heel veel succes met de nieuwe plek. Heel veel dank!!
Alana •over 2 years ago
Verified review
Helemaal top ☺️ Echt een heerlijke ontspannen behandeling gehad. Echt een aanrader en ik kom zeker weer terug ☺️