Een heel fijne behandeling gehad! Bij een zeer vriendelijke dame.
We willen zeker een keer terug komen👍
W.R.•about 2 months ago
Verified review
Vriendelijk, goede uitleg en blij met het resultaat
Sanne•about 2 months ago
Verified review
Vandaag bij Beauty19 geweest om mijn tanden te bleken. Ik ben erg fijn geholpen en goed voorgelicht. Een aanrader wat mij betreft; ik kom zeker weer eens terug!
Harriët •about 2 months ago
Verified review
Wederom'n biopulse behandeling. De volgende afspraak heb ik al weer gemaakt. Heerlijk je gezicht verwennen. Dit is 'the place to be'.
Eva•about 2 months ago
Verified review
Altijd vriendelijke ontvangst en relaxed.
Heel tevreden over de behandelingen en zorgzaamheid. Heel blij mee elke keer!