Heel fijne salon! Geen poespas, waar je dus ook niet voor betaalt maar wel erg professioneel. Ook erg fijn dat je ze alles in één zijn: je kunt je laten knippen en tegelijkertijd of erna nagels/wenkbrouwen laten doen. Ben er blij mee!
Eyebrow & Eyelash Tinting
Cat•over 7 years ago
Verified review
Show venue reply...
Top, zoals altijd!
Blow Dry
Lianne•over 7 years ago
Verified review
Show venue reply...
Mijn haar is echt prachtig gekleurd en heel mooi geknipt. Ook heb ik mijn wenkbrauwen laten verven. Nog nooit zulke mooie wenkbrauwen gehad. Super blij.