- de persoonlijke intrinsieke aandacht ontbreekt een beetje.
- de vraag wordt gesteld: Kom je voor het eerst? Ja. Daarna kwam er geen vervolg : heb je vragen en of zorgen? Verdere uitleg zou wel fijn zijn.
- je wordt in de stoel gezet, waar je andere half uur mag zitten, zonder dat wordt gevraagd of deze goed is ingesteld. Moest ik zelf vragen.
- verder staat een tv zender aan, maar zou leuk zijn om aan de klant te vragen wat hij of zij wil zien.
Teeth Whitening
Floris•almost 6 years ago
Verified review
5*
Teeth Whitening
rashied•almost 6 years ago
Verified review
Aan was heel professioneel, vriendelijk en deskundig. Duidelijke en uitgebreide uitleg over de behandeling