Salon is prima
Had alleen iets meer verwacht van de behandeling wat betreft onzuiverheden verwijderen
Treatment by Iris
wilma•over 3 years ago
Verified review
Super fijne gezichtsbehandeling gehad en Eda is een topper! Super lieve meid en heel professioneel. Ik ga zeker terug komen!
Cathelijne•over 3 years ago
Verified review
Amazing service!
Treatment by Iris
Sara•over 3 years ago
Verified review
Salon kan wel een poetsbeurtje gebruiken. Ik werd in een grote zwarte stoel geplaatst waar ik in kon gaan liggen. Deze ligt heerlijk maar er ligt geen handdoek oid onder. Er lagen lange zwarte haren op de vloer. Komt ook door kapsalon maar het geheel maakte niet echt een schone indruk. Medewerkster deed de wax er dun op waardoor het brak en er dus meerdere keren aan getrokken moest worden. Dit was erg pijnlijk. Uiteindelijk wel alle haartjes weg dus het doel is bereikt en daar gaat het om.