Altijd heel blij met het resultaat als ik uit de salon loop! Wimpers, wenkbrauwen, fine-line tattoo, Sabine is echt een vakvrouw die alle behandelingen perfect uitvoert met een schitterend eindresultaat. En de nieuwe salon is ook prachtig
Sara•almost 2 years ago
Verified review
Prima, zorgvuldig en professioneel. Erg tevreden
Carolien •almost 2 years ago
Verified review
Iedere keer weer super tevreden! Voor het eerst in der nieuwe salon geweest en wauw wat is dat mooi!
Jolanda •almost 2 years ago
Verified review
Op tijd geholpen, prachtig resultaat, ontzettend lief behandeld, ze kan echt van alles, zal nooit ergens anders gaan, het is voor mij een Toppertje, ben harstikke blij!