Ik ben erg tevreden over de service en de behandeling.
Adalet •4 months ago
Verified review
Ik kom altijd bij Sabine voor mijn lashlift en ben elke keer weer super tevreden. Ze werkt heel professioneel en neemt echt de tijd voor je. Mijn wimpers zitten altijd perfect en blijven lang mooi.
Daarnaast heeft ze een hele mooie, gezellige salon waar je je meteen op je gemak voelt. Je voelt je direct welkom en thuis.
Alida•4 months ago
Verified review
Ik ben vandaag geweest voor opvullen van de wimpers en wenkbrauwen tatoeëren. Heel tevreden over het resultaat en goed geadviseerd over de kleur en vorm. Opvullen van de wimpers is altijd goed.
Sandra•4 months ago
Verified review
Voor de eerste keer geweest. Een hele fijne salon. Professioneel en goed advies door Sabine
Ineke•5 months ago
Verified review
Al meerdere keren geweest voor een lashlift , altijd mooi resultaat en je voelt je altijd thuis bij beautylookzz 🫶🏻