Door omstandigheden bij de pedicure terecht gekomen en voor het eerst gellak op m'n nagels,ik ben er helemaal blij mee.
Erg vriendelijk en goed geholpen door Marit..
Ik kom zeker terug....
Groet
Pia Wolff
Treatment by Marit•Pedicure
Pia•11 months ago
Verified review
Altijd fijne behandeling. Gastvrijheid is altijd goed. En Marit is leuk om mee te kletsen. Ze doet de behandelingen ook altijd secuur.
Ingrid•11 months ago
Verified review
Hele fijne ervaring heb gelijk weer een nieuwe afspraak gemaakt!!🥰👌🏽🌸
Loes•11 months ago
Verified review
Geweldige afspraak. Mijn nagels zijn echt super mooi gedaan.”
Alyssa•11 months ago
Verified review
Mylèn is echt de allerliefste! Elke keer als ik bij haar in de salon ben, voel ik me zo in de watten gelegd. Even helemaal niks, alleen maar genieten. Haar salon is supermooi en gezellig – echt m’n happy place! 💛✨
Liefs Daan