Ik kom al een tijdje bij Eline en ben iedere keer weer supertevreden. Ze is ontzettend gastvrij, laat je je meteen op je gemak voelen en luistert goed naar je wensen. De hygiëne is perfect — iets wat ik zelf heel belangrijk vind. Mijn nagels zien er altijd prachtig uit en ik ben er elke keer weer heel blij mee.
Dankjewel lieve Eline! Ze is een echte aanrader!
Liefs Niv xx
Treatment by Eline•Manicure
Nivin•about 1 year ago
Verified review
Weer geweldige nagels. Door mijn eigen gepeuter waren de nagels eraf. Maar toch weet Eline er weer iets moois van te maken!
Treatment by Eline•Manicure
Wendy•about 1 year ago
Verified review
Eline is zo vakkundig. Biab blijft minimaal 3 weken prachtig zitten !
Treatment by Eline•Pedicure
Emma•about 1 year ago
Verified review
Thanks Eline! Hele leuke nieuwe biab kleur opgedaan.
Treatment by Eline•Manicure
Am•about 1 year ago
Verified review
Vakvrouw eerste klas
Nauwkeurig
Deskundig
Klantvriendelijk
Niet eerder zo’n goede pedicure meegemaakt