Samen met mijn dochter van 8 een heerlijke moeder- dochter behandeling gehad. We werden echt in de watten gelegd en mijn dochter heeft vol trots haar nagels en (subtiele) make-up aan iedereen laten zien de rest van de dag. Het is jammer dat we wat verder weg wonen want ik zou elke maand wel terug willen komen!
Jeannette•about 2 months ago
Verified review
Show venue reply...
Nog nooit zo’n goede behandeling gehad. Goed advies gekregen ook.
Sandra•2 months ago
Verified review
Show venue reply...
De zorgvuldig werkende, zachte handen van Annemarie zorgen er elke behandeling weer voor dat ik volledig ontspan.
Hilde•2 months ago
Verified review
Show venue reply...
Het was een fijne relaxte behandeling. Annemarie is zeer vriendelijk, al met al een heerlijke ontspannen behandeling.
Dagmar•3 months ago
Verified review
Goede behandelingen, steeds weer afwisselend en verrassend.