Het was super goed!! Heel attent persoon, heel vriendelijk.
Netjes gedaan.
Daniela•over 10 years ago
Verified review
Het was heel fijn, ontspannen! leuke salon, netjes/schoon. Heerlijke producten, aardige gastvrouw!
j•over 10 years ago
Verified review
Prima salon. Ben blij met het resultaat!
Harmina•over 10 years ago
Verified review
Ontzettend vriendelijk ontvangen. Professionele uitstraling en mooi resultaat. Ik boek de volgende keer zeker weer hier!
Marije•over 10 years ago
HEERLIJK! Fadila neemt in volle rust en stilte de tijd om je volledig in de watten te leggen. Ze wil dat je na de behandeling naar buiten stapt met het gevoel dat je ook echt bij een schoonheidsspecialiste bent geweest en niet met een gezicht vol rode vlekken ofzo. Na de zorgvuldig aangebrachte dag make-up, zei ik, die zelden tot nooit make-up draagt, alleen nog maar: wauw....wauw...wauw...Ze houdt van haar vak en staat vierkant achter haar producten, dat straalt ze uit. Mij heeft ze stralend en ontspannen de deur uit zien gaan. Tot de volgende keer.