Heel vriendelijk geholpen. Wel wat lang blijven liggen waardoor mijn ogen prikten en ik thuis verf onder mijn ogen/wang zag wat er nu pas na 5 dagen af gaat.
Treatment by Hortance•Eyebrow & Eyelash Tinting
Emma•10 months ago
Verified review
Fijne behandeling! Heel erg blij met mijn geverfde wenkbrauwen.
Treatment by Hortance•Eyebrow & Eyelash Tinting
Guusje•11 months ago
Verified review
Uiterst tevreden met de behandeling medisch pedicure was ik maar eerder gegaan. Ik heb 2 'nieuwe nagels' op mijn grote tenen, super blij!
Treatment by Hortance•Pedicure
cherry•12 months ago
Verified review
Met expertise en een (zorg)hart op de goede plek! Dankjewel!