Een hele fijne manicure behandeling, heel ontspannend. Ik kon op korte termijn een afspraak plannen.
Treatment by Melissa•Gel Nails Manicure
Nancy•9 months ago
Verified review
Erg blij met mijn wimpers en wenkbrauwen! Ik ben heel fijn en vriendelijk geholpen en kreeg nog een heel leuk jubileum kadootje mee, en een heerlijke tompouce, was een hele leuke verrassing!