Verven moest 2 x. Niet lang genoeg gewacht. Verder werd niet met water direct schoongemaakt maar werd de peroxide met watje in gewreven. Heel vervelend en dat 2 x. Lift werkte ook niet zal ook wel tekort zijn geweest. Heel erg duur dus. Geen aanrader.
Margit•almost 2 years ago
Verified review
Het was weer een heerlijke behandeling waar ik weer tot rust ben gekomen. Bedankt Melissa!
Yvette•almost 2 years ago
Verified review
Norah heeft alle tijd voor je en werkt prettig, netjes en snel. Mijn nagels en handen zijn weer tiptop!