De behandeling was minder dan een half uur. Alles werd met materiaal gedaan dat al eerder was gebruikt. 1 van mijn teennagels was te kort geknipt waardoor er pijn en een lichte bloeding later die dag ontstond.
Pedicure
Wilma•over 2 years ago
Verified review
Show venue reply...
Fijne salon met lieve meiden !
Natural Nail Strengthening
bianca•over 2 years ago
Verified review
Ik heb een nieuwe biab met lak behandeling gehad en die is perfect uitgevoerd. Snel, kundig en mooi. Hele mooie kleur ook die ik nog niet bij een andere salon gezien heb. Norah is een topper!