It was a lovely experience and I enjoyed it very much. Beautiful products, very informative expertise and very nice people. Thank you all very much! 🙏🥰
Fijne pedicure, leuke sfeer en heerlijke voet massage! De nagels hadden iets beter gevijld en geknipt kunnen worden, maar al met al een geweldige behandeling.
Spa Pedicure
Sabrina•over 2 years ago
Verified review
Fijne salon en altijd goed en vriendelijke geholpen.