Een thuissalon had ik niet verwacht, maar het zag er ontzettend professioneel uit. Een frisse, schone kamer. Ik werd vriendelijk en vlot geholpen en ben zeer tevreden met het resultaat. De prijs staat goed in verhouding tot de kwaliteit. Ik kom hier zeker weer terug!
Treatment by Renia•Eyebrow & Eyelash Tinting
Saskia•almost 8 years ago
Verified review
Een vriendelijke en prettige ontvangst. Behandeling met een heel goed resultaat, ik bent content ! Ideaal en praktisch om online je reservering te boeken 👍
Treatment by Renia•Pedicure
Olga•almost 8 years ago
Verified review
Professionele behandeling, hygiënische werkwijze met goede materialen. Erg vriendelijke en zorgvuldige specialiste. Zeker voor herhaling vatbaar!
Treatment by Renia•Pedicure
Anonymous•almost 8 years ago
Verified review
Nette, goede en vakbekwame behandeling.
Treatment by Renia•Pedicure
Ben•almost 8 years ago
Verified review
fijn ontvangst, werk netjes en nauwkeurig. super blij met het resultaat!