Wellicht kwam ik met hoge verwachting. Ik heb €47,40 betaald om een pedicure met gellak te ondergaan. Ik ben gewend dat dan je eelt en dergelijke weg worden gehaald en dat je nagels worden verzorgd. Vergeleken met een eerdere ervaring elders, viel dit erg tegen
Hier werd dat elektrisch gedaan, wat op zich niet erg is, maar heb nu nog steeds de eelt op m’n voeten staan. Tevens had ik een andere ervaring waar je voeten ook een crème krijgen. Deze behandeling was met ruim een half uur klaar.
Treatment by Roya•Pedicure
Annemarieke•over 4 years ago
Verified review
👌👌
Treatment by Roya•Pedicure
Diana•over 4 years ago
Verified review
Bij Berrys Beauty ben je in goede handen!!! heerlijke gezichtsbehandeling gehad inclusief massage die ik echt nodig had. Kwam echt tot rust. De medewerkers zijn vriendelijk, zorgzaam en zeker professioneel.