Mijn man en ik zijn erg goed ingelicht voor de behandeling. Verder zijn we erg happy met het resultaat!
Ga zo door team Berry’s Beauty
Treatment by Sarah Kheder•Classic Facials
Anja•almost 5 years ago
Verified review
Mijn ene wenkbrauw was donkerder dan de andere, dat is mijn enige minpuntje. Ik moest overigens ook 20 minuten wachten in de salon maar dat vond ik niet zo erg, de sfeer is goed en de medewerkers zijn erg aardig.
Treatment by cryo•Eyebrow & Eyelash Tinting
Anonymous•almost 5 years ago
Verified review
Een gezellige en vriendelijk omgeving, medewerksters zijn gastvrij.
Treatment by Roya•Manicure
Irna•almost 5 years ago
Verified review
Ze zijn geweldig
Treatment by Melaf Kamal•Permanent & Semi-Permanent Makeup