Goeie pedicure, lekker zachte voeten en fijne specialiste en gaat erg precies te werk!Aanrader!
Treatment by Biki•Pedicure
Annabel Hulleman•over 3 years ago
Verified review
Biki werkt zo netjes en ze is superlief! Heel blij met mijn nagels. Ik kom snel weer.
Treatment by Biki•Gel Nails Manicure
Anonymous•over 3 years ago
Verified review
Niki is zeer professioneel. Mijn nagels zien er weer prachtig uit!
Treatment by Biki•
PedicureShow all…
Kirsten•over 3 years ago
Verified review
2e keer geweest en weer geweldig resultaat
Treatment by Biki•Pedicure
Esra•almost 4 years ago
Verified review
1e keer bij Biki en na 5 minuten al superenthousiast. Fijne en goede manicure met een prachtige shellac kleur! Biki is heel vriendelijk en neemt uitgebreid de tijd. Ook heel fijn dat ze iedere stap aan je uitlegt en tussentijds checkt of alles naar tevredenheid is. Biki, bedankt! Je hebt er een vaste klant bij!