Wederom weer een perfecte ervaring! Biki doet elke keer weer zo haar best! Ben weer super blij met mijn gelakte nagels
Treatment by Biki•Gel Nails Manicure
Sanne•almost 8 years ago
Verified review
Prima thuissalon, niet duur. Uitgebreide behandeling, alleen met Shellac ben ik niet tevreden. Na 1 week hebben al 4 nagels losgelaten. Niet zo prettig als je dit speciaal voor op vakantie hebt laten doen :-(
Treatment by Biki•Pedicure
Birgit•almost 8 years ago
Verified review
Goede service en Biki is een topvrouw!
Treatment by Biki•Pedicure
Melody Kroneraff•almost 8 years ago
Verified review
Super lieve vrouw. Biki neemt echt de tijd voor je en doet haar werk perfect!
Treatment by Biki•Pedicure
Mindy So•almost 8 years ago
Verified review
Thuissalon waardoor je het gevoel hebt alsof je bij een vriendin op bezoek bent. Lieve dame!