Lekkere koffie bij ontvangst en weer top geknipt door Stefano. Ben er weer blij mee.
Peter•5 months ago
Verified review
Xemm is weer helemaal tevreden met zijn kapsel. Deze keer heeft hij bij Harm gezeten op de stoel. En vond het heel gezellig. Toppers zijn jullie!
Xemm•5 months ago
Verified review
Door Harm geknipt en zeer tevreden met het resultaat.
Mijn vrouw ook 😊🤔
Jan•5 months ago
Verified review
Fijne service. Professioneel, aandachtig en gewoon fijne sfeer.
Bobby•5 months ago
Verified review
Online makkelijk een afspraak gemaakt. Bij binnenkomst kopje koffie gehad en mocht nog even wachten in ‘woonkamer’ van de Loods. Eenmaal aan de beurt met Harm overlegd hoe ik mijn haar wilde hebben. Na knipbeurt ook nog skincare gezichtsbehandeling gehad. Zeer tevreden over beide behandelingen