Ik heb wenkbrauwen laten doen en ben heel tevreden met het resultaat. Zij is heel professioneel. Ben blij mee.
Sara •over 1 year ago
Verified review
Valentina
Heel vriendelijk ontvangen en ze heeft me echt goed geholpen wenkbrauwen geverfd maar ze nam echt haar tijd en resultaat was helemaal zoals ik zou willen
Nogmaals bedankt Valentina
Petra•over 1 year ago
Verified review
Het was weer een geweldige en ontspannen ervaring, Nina deed het met liefde.
Zanah•over 1 year ago
Verified review
Echt een heerlijke massage! Ik had de Ayurvedische massage, was geweldig.
honey •over 1 year ago
Verified review
Fantastisch warm ontvangst , verzorging van de high tea na afloop van de fijne behandelingen was super en heerlijk ! , Nogmaals dank voor de hele fijne middag namens ons allen .
We zien uit naar de volgende behandelingem 🤗