Superblij met mijn geverfde wenkbrauwen. Babs is mijn nieuwe brow-lady!
Cecile•almost 2 years ago
Verified review
I love this place .So beautiful and elegant ,the ladies are so friendly and welcoming, i loved my massage and i can’t not wait to try a facial and a pedicure there .
Kenia•almost 2 years ago
Verified review
Always the best! So much detail and care, and always so friendly.
Treatment by Cathleen•Pedicure
Miranda•almost 2 years ago
Verified review
Zowel het verwijderen als de manicure deden erg veel pijn en werd gedaan met veel gezicht en gepuf. Geen fijne sfeer.