Mooie locatie
Uitgebreide informatie
Fijn te weten dat inzetten van zorgverzekering mogelijk is.
Schoonheifsbehandeling aangenaam, jammer dat bepaalde producten alleen op locatie gebruikt worden en niet voor verkoop
Marianne •almost 3 years ago
Verified review
De service was heel gehaast, onpersoonlijk en ongezellig. Het verven van de wimpers ging erg ruw en gehaast waardoor er ook veel verf op mijn huid terecht kwam. Dit werd vervolgens hard geprobeerd weg te poetsen met een wattenstaafje bijna in mijn oog, wat onsuccesvol was. Daarbij werd mijn vraag qua kleur niet gehonoreerd en werd gewoon op mijn ogen gedaan wat Sadia mooi vond.
Treatment by sadia•Eyebrow & Eyelash Tinting
Ita•almost 3 years ago
Verified review
Excellent treatments, products and service!
Yasemin•almost 3 years ago
Verified review
Ik vond het ietwat gehaast, kortaf en vrij makkelijk gezegd dat ene wenkbrauw anders was, mooie zaak verder, was druk toen ik vertrok, zal vast goede behandelingen geven, maar was persoonlijk niet mijn beste ervaring voor wenkbrauwen tot nu toe.
Treatment by Ilknur•Eyebrow Waxing
Britt•almost 3 years ago
Verified review
Super gezellig locatie en met heel veel liefde behandeld!