Prima behandeling
MAAR ik miste een kam om mijn haar te fatsoeneren
Mas•about 3 years ago
Verified review
Ik heb een beauty skin intensive gehad en het was echt heel fijn en prettig. Ook goed advies gekregen voor alle vragen die ik had. Zeker aan te raden!
Charity•about 3 years ago
Verified review
Hele fijne sfeer; mooie,hele schone salon. Vakkundige uitleg en behandeling, mijn huid straalt!
Classic Facials
Jana•about 3 years ago
Verified review
Een duidelijke skin analyse en een bijpassend advies!
Roos•about 3 years ago
Verified review
Ik vond het n prettige ervaring. Ik miste alleen wat meer uitleg over de behandeling. De behandeling werd terplekke aangepast gelet op mijn huidtype zonder dat dat verteld werd. Nadat ik er naar vroeg kreeg ik uitleg. Voor de rest prima behandeling