Ik vond het een fijne behandeling en ik kom zeker terug.
Het personeel is vriendelijk en had een luisterend oor.
Groetjes nihat
Nihat•over 3 years ago
Verified review
Een verbluffend resultaat met de HIFU behandeling behaald. Dit had ik echt nooit verwacht. Doordat ik teveel ben aangekomen door ziekte had ik een onderkin gekregen. Vervolgens na afvallen weer een hangend vel onder de kin. Dat is in één klap zo goed als weg. Weer helemaal strak!
Dilek•over 3 years ago
Verified review
Goed en eerlijk advies helemaal enthousiast om aan bevolen behandeling te starten. Geen opdringerig gedoe en nemen de tijd voor je
armella•over 3 years ago
Verified review
Prettig ontvangst, vriendelijk personeel stelt je gerust en geeft goede uitleg.
Lisanne•over 3 years ago
Verified review
Super fijne intake gehad en advies! De mini gezichtbehandeling daarna was ook erg relaxt.