Had het gevoel dat ik op een luchtbed liep toen naar mijn auto liep, zalig geen pijn aan mn tenen, en een vriendelijke ontvangst. Super.
John •4 months ago
Verified review
Ik ben voor het eerst bij Mariska geweest.
Ik ben heel goed geholpen.
Dankjewel Mariska..
Peter•4 months ago
Verified review
Goed geholpen was ook erg gezellig
Jan-Willem•4 months ago
Verified review
Goede advisering
Goede service
Hoogwaardige behandeling in een prachtige ambiance.
Jaap•4 months ago
Verified review
Andrea is zo zorgvuldig, zorgzaam en aandachtig! Mijn voeten zien er na de behandeling weer aantrekkelijk uit en door de heerlijke massage loop ik daarna op kussentjes!