Professioneel en heel leuk personeel, een heel warm welkom gehad. En ben ontzettend blij met mijn keratine behandeling!
Carmen•about 2 months ago
Verified review
Topervaring! Een eerste aanzet in een reeks
EekeSjoukje•about 2 months ago
Verified review
Het was voor mij de eerste cupping behandeling maar ik ben er erg enthousiast over. Ze heeft me volledig geïnformeerd over de behandeling. Ik kom graag terug. Groetjes Betsy
Betsy•about 2 months ago
Verified review
De dame die de behandeling gaf was zeer deskundig en de salon is prachtig. Het team is ontzettend vriendelijk en zorgt ervoor dat je je meteen op je gemak voelt. Absoluut een aanrader!
Nadine•about 2 months ago
Verified review
Ik heb een hele fijne eerste ervaring gehad. Lieve dame! Zeker een aanrader