Voor het eerst in de salon geweest en een heerlijke ontspanningsmassage gehad! De klankschalen tussendoor vond ik een hele fijne toevoeging hebben op de massage! Hierdoor kom je nog beter in je ontspanning! Ik kom zeker nog een keer terug.
Marjolein•over 3 years ago
Verified review
Heerlijke ontspannende behandeling. Ik voelde me meteen op mn gemak. Hele fijne ervaring
Amy•over 3 years ago
Verified review
Fijne salon
Sandra•over 3 years ago
Verified review
Uitstekende massage. Zeer vriendelijk en zeer vakkundig.