Heerlijke behandeling gehad.
Voor herhaling vatbaar.
Laura•3 months ago
Verified review
Manouk doet gewoon goed werk, zoals altijd.
Femke•3 months ago
Verified review
Altijd vriendelijk en persoonlijke aandacht.
Levert goed werkt af☺️
Kimberley •3 months ago
Verified review
Heerlijke behandeling!
Irene•4 months ago
Verified review
Ik kom al jaren bij Manouk en ben altijd supertevreden. Ze werkt heel netjes, is vriendelijk en professioneel. Houd ook rekening met mijn allergieën, is bereid om overal in mee te denken. Een echte aanrader!