Super blij en heel erg bedankt ! Tot de volgende keer
Nilgul•7 months ago
Verified review
Heel goed geholpen!!
Karlijn•7 months ago
Verified review
Behandeling ging goed en snel. En je wordt op je gemak gesteld. Dat vond ik heel prettig.
Monique•8 months ago
Verified review
Geweldige service
Ben super tevreden
Kelane•8 months ago
Verified review
Wat een fijne ervaring. Ik werd warm ontvangen bij aankomst. De uitleg was vlot en duidelijk. De waxlady was super aardig en stelde mij op mijn gemak. En de prijs ligt ook stukken lager dan in Amsterdam (waar ik voorheen woonde en ging waxen), kortom top!! ♡