Ontzettend veel waardering voor de manier waarop ik met enorm veel geduld geholpen ben. Heel blij
Permanent & Semi-Permanent Makeup
Erika•over 3 years ago
Verified review
Show venue reply...
Mijn eerste behandeling maar zeker niet de laatste! Nauwkeurig en zorgzaam behandeld en zeer tevreden over het resultaat!
Eyebrow & Eyelash Tinting
Shanna•over 3 years ago
Verified review
Show venue reply...
Na de eerste keer was ik meteen verkocht en sinds dien blijf ik terug komen. Elke keer weer helemaal blij met me wenkbrauwen/lash lift! Bedankt Xavier❤️
Treatment by Xaviera•Eyebrow & Eyelash Tinting
Elin•over 3 years ago
Verified review
Show venue reply...
Altijd fijn om hier te komen. Nette zaak, leuke, gezellige meiden die netjes en secuur werken.