Ik kom nu al 4 jaar iedere 6 weken bij Jennifer voor waxing (Brazilian, oksel en bovenlip) en ze doet ook af en toe mijn wenkbrauwen (henna). Het feit dat ik al 4 jaar bij haar terugkom zegt al genoeg. Ze doet haar werk goed, is hartstikke gezellig en ik ben helemaal op mijn gemak bij haar. De eerste keer waxen was vlak voor mijn bruiloft en sowieso de eerste keer een Brazilian is best spannend, maar Jennifer sleept je er doorheen en stelt je gerust. Wenkies zijn ook altijd strak bij haar! 10/10
Treatment by Jennifer•
Brazilian WaxingShow all…
Lotte•about 4 years ago
Verified review
Super leuk. Ik ga zeker terug
Henna Brows
Anonymous•about 4 years ago
Verified review
Xavier’s legt iedere stap uit wat ze gaat doen, ze vraagt regelmatig of je geen klachten ervaart.
Ze werkt klantgericht, is correct, verteld na afloop waar je rekening mee moet houden na een wimperlifting. Ik kom hier zeker vaker voor terug.
Treatment by Xaviera•Eyelash Perming
Corine•about 4 years ago
Verified review
Leuke salon en nam echt de tijd en gaf uitgebreid advies kom graag weer terug
Eyebrow & Eyelash Tinting
Esther•about 4 years ago
Verified review
Helaas kan ik maar 1 antwoord aanvinken bij de vorige vraag.
Xaviera is een topper, aardig, eerlijk, vakkundig en altijd een lief woordje.
🌸