Fay is een aardige meid met veel kennis. Mooie praktijk, enorm veel keus in kleurtjes voor je nagels. De biab behandeling is echt fantastisch! Een aanrader!
Lianne•4 months ago
Verified review
Erg tevreden!
Amy•4 months ago
Verified review
Leuke meid! Werkt snel, netjes en rustig. Zeker voor herhaling vatbaar. Salon zag er netjes en tip top uit.
Christine •4 months ago
Verified review
Alles is netjes schoon en hygiënisch. Fay heeft mijn nagels weer helemaal mooi gemaakt! Superblij mee 😍!
Nicoline•5 months ago
Verified review
Fantastisch.
Goede deskundigheid, verzorgde fijne salon met prachtige apparatuur.
Fay is een hard werkende, zorgzame lieve vrouw.
Ik kom graag terug.
Lieve groetjes van Jannette