Super positieve ervaring. Er werd goed geluisterd naar wat mijn wensen zijn en er werd met mij mee gedacht. Echt heel erg blij met het eindresultaat.
Ladies' Haircuts
Suzanne•over 2 years ago
Verified review
Super leuke salon. Werd geholpen door Nicole, ben er erg blij mee!
Ladies' HaircutsShow all…
Richarda•over 2 years ago
Verified review
Gastvrij en professionele behandelingen
Treatment by Lisanne•Manicure
Valérie•over 2 years ago
Verified review
35 minuten gewacht , voordat er ook maar iemand naar me haar kwam kijken , sfeer was gestrest liepen duidelijk uit , er werden klanten afgebeld ivm planning , kapster was ook wat onzeker liet 4 x haar schaar vallen ,
Ladies' HaircutsShow all…
maria•over 2 years ago
Verified review
Show venue reply...
Voor het eerst wimperextentions laten doen bij Ella. Ik had helemaal niet verwacht dat het een ontspannende behandeling zou zijn maar niets is minder waar! Ik ben een aantal keren bijna in slaap gevallen door dat de behandeling zo prettig was. Het resultaat was ook heel mooi. Ik kom zeker terug!