Een positieve ervaring.
voor herhaling vatbaar.
Nogmaals, dank je wel Lisanne.
Treatment by Lisanne•Classic Facials
Linda•about 2 years ago
Verified review
Aandachtig en klantgericht. Super!
Styled by Vana•Ladies' Organic Hair Colouring
Suzanne•about 2 years ago
Verified review
Mijn haar was behoorlijk verpest bij een andere kapsalon. Dit is zo mooi verholpen, ik ben echt zo blij verrast door het resultaat!
Goed meedenken, advies geven en vertrouwen geven dat het goed komt.
Daarnaast heerlijke ontspannen hoofdmassage gekregen. Ik ben heel blij!
Styled by Ella•
Ladies' T-Section HighlightsShow all…
Kim•about 2 years ago
Verified review
Ondanks dat ik voor een voor heren niet alledaagse behandeling kwam werd ik vriendelijk en open ontvangen. Het resultaat is helemaal naar wens en voor herhaling vatbaar, heel blij mee!