Als je een keer in de salon bent geweest, wil je nooit meer anders. Allereerst heel professioneel!! Heel schoon en lekkerere koffie.
En verder hoef je nooit te piekeren of het wel de goede keus voor jou is. Zelfs hierin begeleiden zij je heel goed. Zodat je niet weg gaat met het gevoel dat je niet blij bent met je behandeling. Een aanrader voor elke leeftijd!
Treatment by Fatima•Gel Nails Manicure
Beatrix•about 4 years ago
Verified review
Zeer deskundig, aardig en professioneel
Treatment by Adriana•Laser Hair Removal
Nathalie•about 4 years ago
Verified review
Ik kom zeker al 8 jaar bij Desi en ben nog steeds tevreden. Zij is zeer vakkundig en professioneel. Altijd een luisterend oor voor mij. En als er weer een nieuwe behandeling is dan laat zij het mij altijd weten. Zij heeft ook nog veel scholing en cursussen. Zo blijft zij up-to date.
José Cirk
Jo
Treatment by Desi•Classic Facials
Jose•about 4 years ago
Verified review
Lieve, (klant)vriendelijke mensen. Hygiënisch en professioneel!
Treatment by Desi•Eyebrow & Eyelash Tinting
Judith•about 4 years ago
Verified review
Voor de eerste keer een manicure gehad, ter voorbereiding op de manicure voor mijn bruiloft. Erg kundig geholpen en dachten goed mee met wat ik wilde. Heel lieve mensen, en voelde aan als een spa-momentje. Een echte aanrader!