Mijn haar zit atijd goed naar de knipbeurt. Ben erg tevreden.
Vivien•over 1 year ago
Verified review
Me ma was erg blij met het kapsel. Carolien kwam nog aan huis ook. Super fijn
Marijke•over 1 year ago
Verified review
Vriendelijk ontvangen, Er werd goed geluisterd naar wat ik wilde qua kapsel, uiteindelijk geweldig goed gelukt, ben er erg blij mee.
Jacqueline•over 1 year ago
Verified review
Ik ben heel tevreden.
Ingrid•over 1 year ago
Verified review
Carolien is altijd vriendelijk en tijdens het knippen wordt er lekker gekletst.
Het is een mooie,nette kapsalon.
Ik ben een tevreden klant.
Ik kom graag weer terug.